Piedāvātā ziņa

piektdiena, 2018. gada 16. novembris

Projekts Etiopietis: S4E1: Renesanse. Izlaušanās.


Shalom! Pirms kādas nedēļas kāds no maniem ilggadējiem skriešanas čomiem, koptreniņu biedriem un vispār lielisks čalis vaicāja, vai tad Projekts Etiopietis vispār ir aktuāls?! Uzkāpu uz svariem… Khm… viegli ieklepojos no redzētā un izdarīju nepārprotamus secinājumus, ka ir aktuāls. Ļoti.  Sveiks, puskuili!

"Etiopieša" pasākuma galvenā problēma bija tāda, ka faktiski sasniedzot "laimīgo zemi" t.i. noteiktu svara kategoriju, svars tā nopietni vairs netika kontrolēts. Tā nu lēkāja kā lieldienu zaķis ap centneru, zem un virs centnera. Pirms sacensībām, ar gudrību un viltu, kā bokseris, drusciņ nometu, pēc sacensībām, kā likums, uzēdu atpakaļ. Vai uzēdu ar uzviju. Jo kā zināms, pēc sacensībām aliņš un šašliks garšo aptuveni 3.14 reižu gardāk nekā pirms tām.

Turklāt šajā rudenī vecais labais joks ar "nu šos liekos kilo es izkratīšu brīvdienu garajā treniņā" vairs neiet krastā, jo es riju. Diezgan bezjēdzīgi, es teiktu. Tātad man vai nu vajag uztura speciālistu Jāni Leiti vai arī kāda smuku daiļavu ar pātagu (nu moš asi nagi arī der), kas uzmana manas gastronomiskās izvirtības. Lai gan man domāt, ka galvenais iemesls, kāpēc man nav trenera un uztura speciālista, ir fakts, ka esmu diezgan liels individuālists un brīvdomātājs, kas grūti pakļaujas dresūrai.

Ja man jautā, kādā sakarā izziņot kaut kādu apņemšanos dienu vai divas pirms valsts svētkiem nevis teiksim slavenajā 1. janvārī, tad jāatzīst, ka gada pirmā diena, kā apņemšanās sākums ir stulbākais, ko cilvēks var izdomāt : ) Apņemies tagad un sāc pildīt tagad. Un vēl arī pakonsultējies pie astrologiem, kad ir superlaiks priekš visādiem huhļi-muhļi : )  Hehe, kā tad…






Kāpēc renesanse? Jo "plikais" etiopietis jau ir bijis un restarts arīdzan. Tagad projekts tāds iesūnojis, es iespeķojis, tātad prasās pēc atdzimšanas. Disciplīna, uzturs, alus un siers arī vēlami. Kāpēc izlaušanās? Jo 2019.gadā es labošu personiskos rekordus ap kuriem siekalojos jau labu laiku. Vēsture liecina, ka mērķu sasniegšana man labāk sokas tad, kad par tiem paziņoju publiski, tāpēc arī palaižu muti un šeku reku:

- (vismaz) mīnus 15 kilo dzīvsvarā  (līdz nākamajam pusmaratonam, tātad pavasarim), kas nozīmē, ka šobrīd uz tablo ir +15.0.
- pusmaratons zem 1:31:56, bet vispār [nameiz un] - zem 1:30:00
- maratons zem 3:30:00,
- 5km zem 20:00 un 10km zem 41:30.
- aliņa izdzeršana 12 sekundēs

Prioritātes šajā listē, protams, ir pirmais, otrais un piektais. 3 un 4 ir tā… pēc situācijas. Nav jau teikts, ka piecīšus un čiriku skriešu. Un maratonu. Šobrīd nav pat plānā, bet… vēsture liecina, ka šim pasākumam parasti piesakos starp Ziemīšiem un Jauno gadu. Un kuram gan negribas novicot maratonu, kurš iekļauts starp pasaulē prestižākajiem jeb saņēmis "Gold Label".  Tā ka..

Un jā, tāpat skaidrs, ka 2019.gadā ir dižprioritāte  "Pārumu pārgājiens"  (S2), ņipri skriet Stirnu buku, "Noskrien ziemu" un drusciņ Skrien LV.

Uzmaniet mani, slavējiet un rājiet, ja nepieciešams, un citējot klasiķi, teksti par tēmu: "sarauj, kuili", "kas par malacīti", "haha, lol, speķotais lašara" un "jū ken dū it" ir pat ļoti rekomendējami.

P.S. Tuvākie starti:
17.11. Skrējiens Patriots (24km)
09.12. Ozolnieku ziemas skrējiens (15km)
16.12. Noskrien ziemu. Priekuļi (~20km)

* S4E1 ir akurāt ceturtās sezonas pirmā epizode (šis pie etiopieša ceturtās sezonas, jo faktiski jau gatavojamies nākamajam gadam). Shalom! 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru