Piedāvātā ziņa

pirmdiena, 2018. gada 18. jūnijs

Projekts Etiopietis: dižais pārgājiens un statistika


Shalom! Aizvadītajā piektdienā jūs noteikti piefiksējāt (ja ne, tad laipni lūdzu - piefiksēsiet tagad), ka feisītī izziņoju šīs vasaras karstāko mērķi - pārgājienu no dzimtās Iecavas līdz sava tēva dzimtajām mājām Jaunpiebalgas novada Jēcos, kas sastāda aptuveni 160 kilometrus. Pirms diviem gadiem, kā zināms, es izmetu 50 km garu līkumu no Rīgas (Juglas) līdz Iecavai un jau drīz pēc tam man prātā iešāvās nākamie divi pārgājieni un to maršruti. Šis ir viens no tiem, kas manu prātu ļoti aktīvi tirdīja vismaz pēdējo gadu. Tagad laikam "zvaigznes ir apgūlušās" tieši tā, lai varētu realizēt šo ieceri. Jūs jautāsiet - bet pag, pag, pašpasludinātais, kāds tad ir tas trešais pārgājiens? Kuš, visam savs laiks, pēc otrā varēs domāt arī par trešo : )



Provizoriskie pārgājiena Iecava - Mauragi datumi ir 30.07. - 02.08., respektīvi, kopā ar brāli plānojam distanci veikt četrās dienās, katrā nostaigājot ap 40 kilometriem. Šis nav ātrsoļošanas festivāls, tāpat jau šur tur piestāsim, šo to sabildēsim vai uzfilmēsim un tā tālāk tā, ka nav jau tā, ka mauksim vienmērīgā tempā no zvana līdz zvanam. Tāpat kādā dienā varam nostaigāt vairāk vai mazāk, kas var koriģēt potenciālo finiša laiku.

Un jā, protams, ka es pārgājiena laikā plānoju arī skriet. Visticamāk ne vairāk par 5-7 kilometriem, bet kas lai to zina, ja nu uznāk kāds dullums. Un nē, es nemukšu prom no brāļa, visticamāk tikai drusciņ paskriešu uz priekšu un drusciņ atpakaļ. Kāds droši vien vaicās - kāda ponija pēc pārgājiena laikā vēl arī ir jāskrien? Viss vienkārši - pieradums, susuriņi!

Ja jau runājam par skriešanu, tad feisītī pēc svētdienas koptreniņa ar Andi teicos, ka izpētīšu, cik daudz koptreniņu man šogad bijis un kas ir ranga līderi. Kā jau es tiku apgalvojis, tad jā, patiesi, līderis ar sešiem koptreniņiem ir Andis, bet līderpozīciju viņš ieguvis tikai aizvadītajās brīvdienās, jo līdz tam bijis uz vienas līnijas ar leģendāro baskāji vārdā Magnus (4). Viņam pakausī elpo Māris (3) un Jānis (3), bet daiļo dzimumu rangā lepni un cienīgi pārstāv Alise (1). Ja agrāk es biju izteikts "skrējējs vienītī", tad pēdējos gados sākusi iezīmēties tendence arvien vairāk skriet koptreniņos. Izskaidrojums? Vieglāk izvilkt sevi laukā uz garo skrējienu, kompānijā kilometri krājas vieglāk un vispār koptreniņi ir foršs laika pavadīšanas laiks, jo var pārspriest jaunākās aktualitātes. Parasti gan aktualitātes ir par vienu un to pašu tēmu - skriešanu : )

Un, protams, šajā nedēļas nogalē plānoju uzskriet "Jānis, Jānītis" Cēsīs, lai pēc tam var lakt alu savai vārda dienai par godu. Lai gan pilsētā baumo, ka alus neesot veselīgs.. Tas mani biedē, zinot, cik gards ir bairītis. Vai tas mani atturēs no tā? Nu tak, jūs ko? Miestiņam būt!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru