Piedāvātā ziņa

piektdiena, 2016. gada 29. jūlijs

Olimpiskais pārgājiens: Jugla – Ozolu iela


Sveicināti "Etiopieša" misijas kvēlākie fani. Es zinu, ka jums visiem trīc sirdis un aizrautībā deg acis uzzināt, kā tad potenciālajam etiopietim (bet pagaidām vēl kuilim) ir veicies trešajā nedēļā. Bet pacietieties nedaudz – visticamāk, apraksts šoreiz jūs apciemos svētdienā. Bet līdz tam... par ideju, kas man uzklupa kādā piektdienas pēcpusdienā...

Nevienam nav noslēpums, ka kopš misijas sākuma es daudz staigāju. Lai gan... kas nu kuram ir daudz. Diez vai tas pusmaratons ar astīti (vai kaut kas starp pusīti un marafonu), ko (lielākoties) nedēļas laikā nostaigāju līdz darbam un atpakaļ, un vēl šur tur, ir vērā ņemams cipars manam novadniekam Normundam, kurš attiecīgo distanci nostaigā vienā, divos, trīs vai sliktākajā gadījumā četros piegājienos.Nemaz nerunājot par leģendāro Ojāru Pārumu, kurš jaunības gados 50km un vairāk soļoja tā ka nemetās. Cita starpā jāpiebilst, ka soļoja ātrāk nekā es skrienu : )




 Bet par ideju... Pavisam neviļus man radās doma, ka es varētu aiziet pārgājienā no savas dzīvesvietas Rīgā līdz savai dzimtajai dzīvesvietai Iecavā. Sākumā, ja godīgi, tā doma bija vāja – nu uznāk katram, kad kaut ko gribas. Kā savulaik Aldis Drēģeris dziedāja: "Vai alu, vai šņabi, vai vīnu. Vai daiļo meiteni"... Bet tad manā prātā šī ideja sāka iegūt reālākas aprises:

- pēc nedēļas, 6.augustā sākas Rio olimpiskās spēles. Ideāla diena pārgājienam
- arī pieveicamā distance, atkarībā no kurienes sāk, ir pateicīga – ap 50km (starp citu, soļošanas distance, kas iekļauta arī olimpiādē), ja sāk no Juglas vai ap 42km, kas ir maratons, ja sāk no centra kaut kur pie autenes

Šobrīd es vēl prātoju, vai sākt no Juglas vai centra, cikos sākt (viena opcija ir 6.augusta 00:01, cita saka, ka 6.augusta rīts, kad saule graciozi sāk gorīties pie horizonta), pa kādu ceļu doties un tā tālāk. Attiecīgi no šiem prātuļojumiem varētu būt atkarīgs arī pārgājiena ilgums, bet ar ar vismaz 9-10 stundām nāksies vien rēķināties (ja vien kādā brīdī man neaizbrauc dakstiņu jumts un es nesāku skriet). Labprāt ieklausīšos jūsu padomos un ieteikumos. Un, ja kāds grib pievienoties pārgājienā - lūdzu! 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru